Pages

reede, 30. detsember 2011

Mariti biscotti'd

Nagu eelmises postituses kirjutasin, saabus minuni vaid üks teade õigeaegselt saabunud küpsiste kohta...aga ma siiski läksin neile sel õhtul järgi, kui eelmist postitust kirjutasin :)

Nii et lubage esitleda - kaunilt pakendatud ja pika teekonna üle elanud maitsvad biscotti'd pistaatsipähklite ja kuivatatud jõhvikatega. Minu maitsemeel tundis veel ka sidrunit ja vanilli - aitäh Marit! :)

Kõigile teile soovin aga kaunist vana-aasta lõppu ja meeleolukat aastavahetust! :)

3 kommentaari:

  1. Nora - mina saatsin Sulle ka küpsisepaki ja mul on nii kahju, et see pole Sinuni jõudnud. Palun kirjuta mulle, e-maili leiad blogist - ehk saame veel kuidagi pakile jaole.

    VastaKustuta
  2. Kas tõesti rohkem pakke sa ei saanudki?
    Sidrunit ei kasutanud küll aga apelsini:)

    VastaKustuta
  3. Liisi - kirjutasin Sulle! :)
    Marit - vaata, kui hea täpsustus! Mulle apelsin küpsistes väga meeldib - nt florentiinid apelsini ja valge šokolaadiga...mmmmm..
    Aga küll need küpsisepakid ka kunagi kohale jõuavad! :D

    VastaKustuta