Pages

pühapäev, 8. jaanuar 2012

2012. aasta soovid ja tegemised

Soovin kõigile kaunist ja teguderohket 2012. aastat!

Loodan, et kõigil tuleb rõõmus ja meeldejääv aasta! Et kõigil oleks tööd, mida nad armastavad ning tervist ja armastust, et elust rõõmu tunda!


1. jaanuari jalutuskäik Pärnu rannas

Minule kujuneb aasta algus põnevaks ja soojaks, sest juba väga varsti lähme kaugele maale. :-) Reisiplaan on enam-vähem koos ning eile ostsime ka suure matkaseljakoti. Ootan juba väga!
Olen nii õnnelik, et uue aasta alguses õnnistas ilmataat meid koheva lumevaibaga! Lust oli vanalinnas jalutada ja nautida imelist rahu ja vaikust, mis saabub ühes lumesajuga.

Ka rõdu sai kohe kaunima ilme ning minu armsad mägimännid lumemütsid pähe. :)

Pärast jalutuskäiku tegin kuuma šokolaadi kohviga (idee Marju Tassikese blogist) ja vaatasin telerist Bullerby lapsi. Mulle väga meeldivad Astrid Lindgreni raamatud ja muidugi Ilon Wiklandi illustratsioonid. Üsna alles lugesin uuesti üle nii "Karlsson katuselt" kui "Bullerby lapsed" - nalja ja soojust kui palju!
Õhtul mõtlesin veidi köögis askeldada ning õhtusöögiks valmisid inspiratsiooni ajel quiche muskaat- ja suvikõrvitaga, seltsiks paprika, kana ja halloumi juust. Maitseks lisasin tüümiani ja parmesani. Kõrvale tegin lihtsa värske salati röstitud seesamiseemnetega.
Kuna külmkapis oli veel piparkoogitaigent, tegin sellest kohupiimakoogi mustsõstardega. Jällegi hetke inspiratsioon - ja väga maitsev! :)
Mustsõstrad on praegul lumisel ja jahedal ajal mõnusad kaaslased. Eriti, kui oled alles haige olnud - nii nagu mina suutsin pühade ajal angiini jääda.

Südaöösel ma mõtlesin, et tahaks hommikul süüa pehmet saia pasteediga. Ja siis ma muidugi rõõmuga hakkasin äraproovitud retsepti järgi kanamaksapasteeti tegema. :-) Retsept  Anni Arrolt raamatust "Haapsalu kohvikuid ja retsepte". Brändi asendus siiski konjakiga... :)

Kanamaksapasteet

Nüüd tuli küll lohemadu-pikk ja veidi hüplik postitus, aga eks siis oli selline tunne ja vajadus jagada erinevaid emotsioone. :)

Kõike kaunist!


2 kommentaari:

  1. Ehheee.. nii tore, et ma su blogi nüüd just avastasin, Nora! :) Nüüd saan mina ka kuskil kommenteerimas käia :P Kindlasti on see sinu jaoks sama põnev kui minu jaoks 1 a tagasi, kui mina alles alustasin, samuti teadmata, millele ma oma käe andsin. Aga see on väga äge, soovin sulle ja su blogile igati edu! Tere ja tore, et sa tulid! :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh heade soovide eest, armas Marju! :)

    VastaKustuta